ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

 
Πέφτουν τα μαλλιά μου γιατί; Τι μπορώ να κάνω;
 
Τι βάσανο και αυτό κάθε φόρα τα ίδια. Γεμίζουμε τον τόπο.Τις βλέπετε παντού: Να κρέμονται στα ρούχα σας, διασκορπισμένες στο πάτωμα ή στην μπανιέρα μετά το λούσιμο.  Εκεί τα καμπανάκια χτυπάνε . Τι τρέχει και χάνω τόσα μαλλιά; Είναι φυσιολόγικο; Η Staxtopouta μέχρι και σε δερματολόγους έτρεξε από το άγχος της. Για να μην ασχολείστε με τρίχες μόνο και για να μην φοβάστε πως με όσα συμβαίνουν στην χώρα μας δεν θα μας μείνει τρίχα για τρίχα στο κεφάλι μάθετε γιατί  μας συμβαίνει και πώς μπορείτε να….
 αντιμετωπίσετε με φυσικό τρόπο την παροδική τριχόπτωση, που κάνει συνήθως πιο αισθητή την εμφάνισή της άνοιξη και φθινόπωρο. Όταν προέρχεται από προβλήματα υγείας τι πρέπει να κάνω;
 
Γιατί πέφτουν τα μαλλιά;
 
Oι περισσότεροι άνθρωποι χάνουν περίπου 50-100 τρίχες καθημερινά, οι οποίες ωστόσο αναπληρώνονται καθώς στη θέση τους φυτρώνουν νέες. Πολλές φορές, όμως, αυτή η καθημερινή ρουτίνα μετατρέπεται σε πρόβλημα όταν χάνουμε περίπου τη διπλάσια ποσότητα μαλλιών για μεγάλο χρονικό διάστημα (περισσότερο από 2 μήνες). Στην περίπτωση που τα μαλλιά σας πέφτουν με ανησυχητικούς ρυθμούς για αρκετό καιρό, είναι απαραίτητο να επισκεφτείτε ένα δερματολόγο. Oι πιο συνηθισμένοι λόγοι της τριχόπτωσης στις γυναίκες εντοπίζονται στην ανεπάρκεια σιδήρου και φερριτίνης στο αίμα, στην έλλειψη φυλλικού οξέος, σε διάφορα ενδοκρινικά προβλήματα, όπως π.χ. μια δυσλειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, ή στη λήψη φαρμάκων. O γιατρός θα σας ρωτήσει αν έχετε διαταραχές στην περίοδό σας και πολυκυστικές ωοθήκες, αν έχετε περάσει πρόσφατα μια σοβαρή λοίμωξη ή έχετε υποστεί σοβαρή χειρουργική επέμβαση. Πολλές φορές, ο λόγος της έντονης τριχόπτωσης είναι πολύ πιο απλός, καθώς μπορεί να εμφανιστεί ακόμη και μετά από μια εξαντλητική δίαιτα, η οποία στέρησε τον οργανισμό σας από πολύτιμα στοιχεία και πρωτεΐνες. Μαζί με την αγωγή που θα σας δώσει, θα υπογραμμίσει τη σημασία της σωστής διατροφής, που συμβάλλει καθοριστικά στην υγεία των μαλλιών. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, μην αγχώνεστε: Σύμφωνα με έρευνες, το στρες συγκαταλέγεται στους πιο σημαντικούς παράγοντες -της παροδικής, ευτυχώς- τριχόπτωσης.
 
Συχνές είναι οι περιπτώσεις να υπάρχει απώλεια μαλλιών λόγο κάποιας θεραπείας που γίνεται από ειδικευμένη φαρμακευτική αγώγι . Απλά φάρμακα που παίρνουμε για προβλήματα υγείας και όχι μόνο οι χημειοθεραπείες μπορούν να έχουν τέτοιες παρενέργειες π.χ. μακροχρόνια αντιπηκτική αγωγή  με sindrom προκαλεί  τριχόπτωση (αλωπεκία) η όποια φυσικά και αντιμετωπίζεται με ειδικά φαρμακευτικά σαμπουάν, λοσιόν και βιταμίνες.  Σε όλες τις παθολογικές περιπτώσεις ο δερματολόγος μπορεί να δώσει θεραπεία που σε σύντομο σχετικά χρονικό πλαίσιο θα αποδώσουν αποτέλεσμα.
 
Τροφές για υγιή και όμορφα μαλλιά.
 
Η τρίχα αποτελείται κυρίως από κερατίνη που παράγει ο βολβός, συνθέτοντας ουσίες όπως αμινοξέα, μεταλλικά άλατα, βιταμίνες και λιπίδια, που φτάνουν μέχρι αυτόν μέσω του αίματος. Όταν όμως ο οργανισμός δεν εφοδιάζεται με τις κατάλληλες τροφές, ο βολβός αδυνατεί να παράγει αυτές τις ουσίες.
• Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με βιταμίνες της ομάδας Β, βιταμίνη Ε, σίδηρο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο και ακόρεστα λιπαρά οξέα που θα βρείτε στο ψάρι, στα αυγά, στο άπαχο κρέας, στα φρέσκα λαχανικά και τα φρούτα, στα όσπρια, στο γάλα, στο ψωμί ολικής άλεσης, στα δημητριακά και στο ελαιόλαδο.
• Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε τη λήψη βασιλικού πολτού, που εκτός από τις τονωτικές ιδιότητες που έχει για τον οργανισμό, βελτιώνει την όψη του δέρματος, δυναμώνει τα νύχια και θεωρείται ότι επιβραδύνει την τριχόπτωση. Αν, ωστόσο, έχετε αλλεργίες ή αλλεργικό άσθμα, θα πρέπει να ρωτήσετε το γιατρό σας. Η κατανάλωση βασιλικού πολτού δεν πρέπει να ξεπερνά το μισό γραμμάριο καθημερινά. Προτιμήστε το συσκευασμένο (που έχει περάσει από τους απαραίτητους ελέγχους) και προσέξτε την όψη του: πρέπει να έχει άσπρο και λαμπερό χρώμα. Στα φαρμακεία και τα καταστήματα υγιεινής διατροφής θα βρείτε βασιλικό πολτό φρέσκο ή κατεψυγμένο, αλλά και σε αμπούλες, αναμεμειγμένο με άλλα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες. 
 
Aν δεν μπορείτε να καλύψετε όλες αυτές τις ανάγκες του οργανισμού με την καθημερινή σας διατροφή τότε είναι καλό να προμηθευτείτε έπειτα από τη συμβουλή δερματολόγου
τις κατάλληλες βιταμίνες για εσάς.  Είναι λάθος να κάνετε μακροχρόνια χρήση βιταμινών ή να πηγαίνετε στο φαρμακείο και να ζητάτε να σας χορηγήσει  μια μάρκα που γνωρίζει ο φαρμακοποιός σας.
 
 
 Πώς φέρεσαι στα μαλλιά σου;
 
 Ναι τα μαλλιά μας υποφέρουν αν δεν τους φερόμαστε σωστά σπάνε και πέφτουν.Σύνηθες λάθος που προσωπικά έκανα εγώ και πολλοί άλλοι φαντάζομαι είναι το λούσιμο με βραστό νερό. Μέγα σφάλμα. Θέλει χλιαρό φίλες μου. Και στο τέλος πιο κρύο για να κλείνουν τα λέπια της τρίχας και να θωρακίζεται . Δεν βάζουμε κοντίσιονερ και μάσκες από τη ρίζα των μαλλιών αλλά  δουλεύουμε κυρίως τις άκρες και τέλος μην βάζετε τρελή ποσότητα σαμπουάν παρά μόνο την ενδεδειγμένη. Το στέγνωμα είναι και αυτό σημαντικό. Δεν τραβάμε τα μαλλιά μας με την πετσέτα αλλά τα ταμπονάρουμε η απλά την τοποθετούμε στο κεφάλι μας και τα τυλίγουμε. Αλλάξτε τον τρόπο που βουρτσίζεται τα μαλλιά σας. Πάρτε μια χτένα με αραιά δόντια και μεγάλα  κρατάτε μαλάκα τη χτένα και βουρτσίζεται τα μαλλιά σας κρατώντας  τα πρώτα τις άκρες και μετά από την ρίζα. Η χημεία πάνω στο μαλλί καθημερινά δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφροί, λακ, ζελέ όλα επηρεάζουν τα μαλλιά μας. Βασικοί μας όμως εχθροί είναι  τα ισιωτικά μηχανήματα μαλλιών και το μπιστολάκι. Καλό είναι σε καθημερινή βάση να τα αποφεύγουμε. Άστε τα μαλλιά σας δυο με τρις φορές τη εβδομάδα να στεγνώσουν φυσικά.Το σφιχτό δέσιμο των μαλλιών σας καλό  είναι να αποφεύγεται γιατί με τον καιρό αδυνατίζει η τρίχα. Το κάπνισμα. Το άγχος. Τη συχνή χρήση χημικών βαφών που καταπονούν τα μαλλιά καλό είναι αν γίνεται με σύνεση. 
Η staxtopouta όμως δεν τελειώσε εδώ την έρευνά της για τη τριχόπτωση και τα δυνατά μαλλιά, όχι φίλες μου, έχει να σας δώσει και συνταγές για φυσικές μάσκες που κάνουν θαύματα. Δείτε το άρθρο μας: Φυσικές μάσκες για δυνατά μαλλιά και θα ενθουσιαστείτε. 
 
staxtopouta

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *