5 SOS ΚΟΛΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ!


5 SOS Κόλπα στην κουζίνα σου που θα σε κάνουν να χάσεις κιλά!
Εφάρμοσε τα παρακάτω 5 κόλπα στην Κουζίνα σου, και σίγουρα θα χάσεις βάρος, γιατί η σωστή προετοιμασία σου στο φαγητό μπορεί να σε βοηθήσει στο αδυνάτισμα.


Κόλπο 1: Πάντα  Έτοιμη Σαλάτα  στο Ψυγείο Σου
Κόψε αρκετή ποσότητα από διάφορα πράσινα λαχανικά, φύλαξε τα στο ειδικό μπολ συντήρησης (σκέτα, χωρίς λάδι) και διατήρησε τα στο ψυγείο.
 Βάλε να βράσεις στον ατμομάγειρα, ποσότητες λαχανικών όπως κολοκυθάκια, μπρόκολο, κουνουπιδάκια Βρυξελλών, καρότα κλπ. και όταν είναι έτοιμα και κρυώσουν, διατήρησε τα στο ψυγείο. 
Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις έτοιμη για κάθε στιγμή, τη βραστή ή ωμή σαλάτα σου, για να συνοδεύσεις το φαγητό σου ή να τη φας σκέτη και να περιορίσεις έτσι την πείνα και τις θερμίδες.

Κόλπο 2 : Πάντα Έτοιμα Υγιεινά Σνακ στα ντουλάπια σου
Κόψε φρούτα σε μικρά κομματάκια και διατήρησε τα στο ψυγείο σε μικρές συσκευασίες. Φρόντισε να έχεις στην κουζίνα σου «στοκ» από αποξηραμένα φρούτα (δαμάσκηνα, βερίκοκα κλπ) και ανάλατους ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα) για να έχεις πάντα έτοιμη τη λύση για το δεκατιανό ή απογευματινό σου σνακ. 
Είναι η πιο γρήγορη, ελαφριά και υγιεινή επιλογή.
Κόλπο 3 : Σέρβιρε το φαγητό σου σε μικρότερου μεγέθους πιάτα

Η χρησιμοποίηση σερβίτσιων φαγητού μικρότερου μεγέθους θα σε βοηθήσει να μειώσεις την ποσότητα του φαγητού σου. Απίστευτο και όμως αληθινό!! Έχεις μπροστά σου να φας ένα γεμάτο πιάτο, αλλά αυτό έχει λιγότερη ποσότητα, έτσι ξεγελιέσαι και τρως λιγότερο!!!
Κόλπο 4 : Καθάρισε τα ντουλάπια  της κουζίνας σου από τους «πειρασμούς»
Πέταξε όλα τα αναψυκτικά (και τα light). Πέταξε κάθε παχυντικό και λιπαρό σνακ (τύπου πατατάκια, κλπ), ότι τέλος πάντων μπορεί να σε βάλει στον «πειρασμό».
Γέμισε το ψυγείο σου με χυμούς φρούτων ατομικής συσκευασίας (επέλεξε φυσικούς χυμούς χωρίς ζάχαρη και με λίγες θερμίδες).  

Κόλπο 5 : Γέμισε το Ψυγείο σου με γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών
Αντικατέστησε όλα τα γαλακτοκομικά είδη που συνήθιζες να πίνεις και να τρως, με τα αντίστοιχα χαμηλών λιπαρών. Απαραίτητα το Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και το τυρί τύπου cottage. 
Μπορείς έτσι, εύκολα να φας γευστικά και υγιεινά π.χ. για βραδινό 1/2 κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και μισό φρούτο της προτίμησής σου.
Δεν ξεχνάμε ότι προσπαθούμε να τρώμε 5 γεύματα την ημέρα:  Καλό Πρωινό, ελαφρύ δεκατιανό , μεσημεριανό, ελαφρύ απογευματινό σνακ, ελαφρύ βραδινό!

 Πηγή:filenades.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *