SOS ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ

sta.-diaita-300x177

 

Χάσε γρήγορα κιλά, χωρίς να στερηθείς και χωρίς να πεινάσεις, απλά ξυπνώντας… τον μεταβολισμό σου!

Όλο και περισσότεροι γνωστοί μου που εδώ και καιρό πάσχιζαν να χάσουν κιλά, ήρθαν να μου επιβεβαιώσουν πως η Δίαιτα Ενεργοποίησης του Μεταβολισμού είναι από τις καλύτερες (αν όχι η καλύτερη) δίαιτες που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή.

Φίλη μου κατάφερε μέσα σε 2 μήνες να χάσει 10 κιλά, ενώ έμαθα πως ένας οικογενειακός γνωστός μου που για χρόνια θεωρούνταν υπέρβαρος, κατάφερε μέσα σε 1 χρόνο να χάσει 30 κιλά (!). Έτσι είπα να την δοκιμάσω και μπορώ να σου πω με σιγουριά πως η συγκεκριμένη δίαιτα είναι ό,τι καλύτερο είχα δοκιμάσει εδώ και καιρό, γιατί όχι απλά έπεσα 3 κιλά μέσα σε μια εβδομάδα, αλλά δεν πείνασα στιγμή. Το μυστικό; Έβαλα τον μεταβολισμό μου να κάνει… υπερωρίες!

1η ημέρα: Αποτοξίνωση

Η πρώτη μέρα είναι αφιερωμένη στην αποτοξίνωση, έτσι ώστε να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να κάνει μια νέα, καθαρή από τοξίνες αρχή, με τον καλύτερο τρόπο.

Βασική προϋπόθεση είναι να καταναλώσεις 8-10 ποτήρια νερό σε όλη τη διάρκεια την ημέρας και να φας ελαφριά. Μέσα στη μέραθα καταναλώσεις 8-10 μήλα, που χάρη στις φυτικές τους ίνες θα σε κρατήσουν χορτάτη, αν πεινάσεις το μεσημέρι μπορείς να φας μια σούπα λαχανικών και για ρόφημα θα πιείς μόνο πράσινο τσάι με ζαχαρίνη (προαιρετικά).

Οι προτάσεις για τα γεύματα της ημέρα σου δίνουν τη δυνατότητα να διαμορφώσεις εσύ η ίδια το καθημερινό σου γεύμα χωρίς να σε περιορίζουν και χωρίς να σε κάνουν να πεινάσεις  ή να  βαρεθείς στιγμή.

Πρωινό: 1 ποτήρι άπαχο γάλα με 3 κουταλιές της σούπας δημητριακά ολικής άλεσης/1 καφές (χωρίς ζάχαρη ή με κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης) με 2 φρυγανιές μέλι ή μαρμελάδα

Σνακ: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι/1μπάρα ολικής άλεσης/4 αποξηραμένα δαμάσκηνα & 3 καρύδια

Μεσημεριανό:

-2 μέτρια μπιφτέκια(ζυμωμένα χωρίς αυγό, ψωμί, φρυγανιά, γάλα) με λίγη τριμμένη ντομάτα, λίγο ωμό ξύσμένο κολοκύθι, 1 ασπράδι αβγού, 1 κ.γ λάδι, διάφορα μπαχαρικά συνοδευμένα από 1 πιάτο σαλάτα με 1 κ.σ λάδι.

-2 αυγά στο τεφάλ χωρίς λάδι (ομελέτα) με 1 κ.σ μανιτάρια, 2 φέτες τυρί του τοστ light και 1 πιάτο σαλάτα με 1 κ.σ λάδι και 1 φέτα ψωμί

– ψάρι ψητό ή βραστό (μερίδα 300 gr.) και 1 πιάτο σαλάτα με 1 κ.σ λάδι

-1 πιάτο βαθύ γεμάτο ωμά ή βραστά λαχανικά, με 1 κ.σ λάδι, 1 κομμάτι τυρί άπαχο, 1 φέτα μαύρο ψωμί (ή 1 φρυγανιά σικάλεως) και 1 αυγό βραστό

– 1 φιλέτο χοιρινό και σαλάτα με 1 κ.σ λάδι

-1 φιλέτο κοτόπουλο με 2 βραστά καρότα και 1/2  πιάτο σαλάτα ρόκα με 1/2  κουταλιά ελαιόλαδο

-1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας,  σαλάτα μπρόκολο- κουνουπίδι, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο 4 ελιές  1 φλιτζάνι πράσινο τσάι

Απογευματινό (2 ώρες μετά το μεσημεριανό ή 2 ώρες πριν το βραδινό): 1 τοστ ( 2 φέτες μαύρο ψωμί, 2 φέτες του τοστ τυρί light, 2 φέτες γαλοπούλα και ντομάτα και μαρούλι στο ενδιάμεσο)/ 1 φρούτο/ 1 ποτήρι χυμό/1 μπάρα ολικής άλεσης.

Βραδινό:

-Γιαούρτι ligth με βρώμη και 1/2 μήλο κομμένο σε μικρά τετραγωνάκια

-σαλάτα με 2 αυγά, 3 παξιμαδάκια, μαρούλι, ντομάτα, 2 κ.γ ελαιόλαδο

-1 μερίδα ψητά  μανιτάρια, σαλάτα ρόκα, 1 μερίδα τυρί

-Τόνος σε λάδι ή νερό, σαλάτα ρόκα, καρότο-άνηθος

-Ομελέτα (1 αυγό, μανιτάρια, πράσο, τυρί) Σαλάτα λάχανο- καρότο

-Αραβική πίτα με τυρί φέτα & ελιές  Σαλάτα ρόκα – σπανάκι

-1 πιάτο λαχανόσουπα

Δείτε επίσης: Σούπα που βοηθάει  στο αδυνάτισμα