10 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑ.

τσιμπολογιμα sxtaxtopouta

Θέλεις να αποφύγεις το τσιμπολόγημα; Δες τους 10 τρόπους που θα σε βοηθήσουν να το καταφέρεις.

Το να τσιμπολογάς ανάμεσα στα γεύματα δεν είναι καλή ιδέα. Σας συγκεντρώσαμε 10 τρόπους για να μην υποκύψετε. Βάλτε τη λίστα πάνω στο ψυγείο σας! 

 
#1 Πίνετε πολύ νερό
Δεν είναι κάτι καινούργιο το ότι είναι σημαντικό για την υγεία να πίνουμε 1.5 λίτρο νερό τη μέρα. Αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι η πόση νερού μειώνει την όρεξη. Μπορείτε επίσης στη θέση του νερού να πίνετε τσάι ή φυσικό χυμός. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: νιώθουμε χορτάτοι και δεν τσιμπολογάμε.
Ένας τρόπος να τρώμε λιγότερο και στα γεύματα, είναι να πίνουμε ένα γεμάτο ποτήρι νερό πριν το γεύμα ή το δείπνο. Έτσι χορταίνουμε τρώγοντας λιγότερο.
  
#2 Τρώτε ένα πλήρες πρωινό
 
Συχνά ο χρόνος μας πιέζει και δεν τρώμε πρωινό. Όμως το πρωινό είναι ένα γεύμα που ακολουθεί έπειτα από πολλές ώρες ύπνου που δεν τρώμε τίποτα (εκτός κι αν ξυπνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας για να φάτε!)
Οπότε πρέπει να είναι πλήρες και να σας δίνει ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα. Αν φάτε ένα ισορροπημένο πρωινό, δεν θα νιώσετε πείνα μέχρι το μεσημεριανό.
 
#3 Φάτε ένα υγιεινό σνακ
 
Ναι, υπάρχουν φορές που το στομάχι γουργουρίζει επικίνδυνα. Για να αντισταθείτε σε μια σοκολάτα ή κάποιο Junk food φάτε ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι διαίτης που θα σας χορτάσει χωρίς να προσθέσει πολλές θερμίδες στο διαιτολόγιό σας.
 
#4 Μασήστε τσίχλα.
 
Αν δεν έχετε προνοήσει για ένα σνακ, μην πανικοβάλλεστε. Ένας απλός τρόπος να αποφύγετε το τσιμπολόγημα είναι να μασήσετε τσίχλα. 
Γιατί αυτή η τεχνική είναι αποτελεσματική;
Γιατί την ώρα που μασάτε την τσίχλα ο εγκέφαλος παίρνει το μήνυμα ότι τρώτε κάτι γλυκό οπότε νιώθετε ότι χορταίνετε. Μεριμνήστε ώστε η τσίχλα να είναι χωρίς ζάχαρη!
 
#5 Κάντε τα ψώνια σας με γεμάτο στομάχι και συγκεκριμένη λίστα.
 
Βολτάροντας στους διαδρόμους του σουπερμάρκετ με το στομάχι μας να γουργουρίζει, δελεαζόμαστε και αγοράζουμε γλυκά που καταναλώνουμε μπροστά στην τηλεόραση. Η λύση για να μην καταναλώνουμε λιπαρά junk food ¨η γλυκά είναι απλά να μην τα έχουμε στην κουζίνα μας και μας βάζουν σε πειρασμό. Οπότε ψωνίζουμε μόνο ότι έχουμε στη λίστα μας και επισκεπτόμαστε το σουπερμάρκετ με γεμάτο στομάχι.
 
#6 Τρώτε νωρίτερα αν πεινάτε πολύ
 
Όταν πεινάμε, πεινάμε. Οπότε αντί να περιμένουμε να φάμε το δείπνο μας στις 10 και στο μεταξύ να έχουμε τσιμπολογήσει ένα κάρο παχυντικά φαγητά, γιατί απλά να μην φάμε νωρίτερα;
 
#7 Ελέγξτε το γλυκαιμικό δείκτη των τροφών.
 
Ο γλυκαιμικός δείκτης των τροφών είναι μονάδα μέτρησης της επίδρασης των τροφών στο επίπεδο της γλυκόζης στο αίμα.Κάθε τροφή έχει διαφορετικό δείκτη. Η λύση για να αποφύγετε το τσιμπολόγημα είναι να προτιμάτε τροφές με χαμηλό δείκτη.Γιατί; Γιατί όσο χαμηλότερος είναι ο δείκτης η διάχυση της ζάχαρης στο αίμα έιναι πιο αργή και όσο πιο αργή είναι τόσο λιγότερο πεινάμε. Τα φρούτα και τα λαχανικά αλλά και τα προϊόντα ολικής αλέσεως έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη.
 
#8 Τρώτε φυτικές ίνες
 
Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες όπως τα φασόλια, οι ντομάτες και γενικότερα τα λαχανικά  μας χορταίνουν περισσότερο γιατί έχουν αργή πέψη.
 
#9 Μασήστε, μασήστε, μασήστε
 
Είναι αποδεδειγμένο: το μάσημα και ιδίως το αργό επιταχύνει την αίσθηση της πληρότητας. Αν τρώτε γρήγορα, δεν χορταίνετε το ίδιο και έχετε την αίσθηση ότι πεινάτε ενώ έχετε φάει αρκετά. Προσπαθείτε να αφήνετε κάτω το πιρούνι σας και να το ξαναπαίρνετε όταν έχετε μασήσει καλά τη μπουκιά σας. Έτσι θα αισθάνεστε πιο γρήγορα χορτάτες.
 
#10 Πλύντε τα δόντια σας κατευθείαν μετά το γεύμα.
 
Απαραίτητο στάδιο για να νιώσετε ότι το γεύμα έχει τελειώσει. Ιδίως το βραδινό βούρτσισα σηματοδοτεί τ τέλος της μέρας και το γεγονός ότι δεν θα φάτε τίποτα άλλο. Αν τρώμε μετά το βούρτσισμα των δοντιών η γεύση του στόματος κόβει την όρεξη.
                                                                                                                                                                                       Staxtopouta