«ΕΙΜΑΙ ΠΑΧΟΥΛΗ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;» 7 ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΗ.

paxouli 7 sinitheies

«Είμαι παχουλή, τι κάνω λάθος;» 7 ξεπερασμένοι κανόνες διατροφής που σε κρατούν παχύσαρκη.

Προσπαθείς να χάσεις κιλά- τρως λιγότερο, πηγαίνεις στο γυμναστήριο και νιώθεις γερή και αισιόδοξη αλλά παραμένεις παχουλή;

«Είμαι παχουλή, τι κάνω λάθος;»

Τι μπορεί να συμβαίνει; Ίσως να έχεις μείνει προσκολλημένη σε κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με το σωστό τρόπο να κατορθώσεις να χάσεις βάρος. Αν λοιπόν κάποιες από τις πεποιθήσεις που ακολουθούν σου φαίνονται γνωστές, κράτησέ τες μακριά στο εξής και αποχαιρέτα την παχουλή κοπέλα που βλέπεις στον καθρέπτη!

#1: Η κατανάλωση λιπαρών θα σε παχύνει

Το λίπος δεν είναι πάντα κακό. Τροφές που περιέχουν υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, όπως το αβοκάντο, τα καρύδια, ο σολομός και το ελαιόλαδο, θα πρέπει να αποτελούν μέρος του σχεδίου για τα γεύματά σου, καθώς το λίπος που περιέχουν έχει οφέλη για την υγεία της καρδιάς σου, σε κρατάει χορτασμένη και σταματάει τις λιγούρες, όπως αναφέρει η Brittany Kohn, R.D., διατροφολόγος της Νέας Υόρκης. Επίσης, το λίπος βοηθάει σημαντικά στην απορρόφηση ορισμένων βιταμινών, που διατηρούν το σύστημά σου ισορροπημένο και υγιές.

#2: Αν παραστρατήσεις μία μέρα, μπορείς να συνεχίσεις μετά να τρως ό,τι θέλεις

Όταν σκέφτεσαι με αυτό τον τρόπο, του «όλα ή τίποτα», είναι σίγουρο  ότι η απώλεια βάρους σου θα καταλήξει να είναι μία επική μάχη ανάμεσα σε σένα και την κουζίνα σου. Αντί να αφήνεις τον εαυτό σου να νιώθει νικημένος αν έφαγες κάτι παραπάνω, απλώς μπες και πάλι αμέσως στο σωστό δρόμο και μη χάνεις άλλο χρόνο.

It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone