SOS TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

tsimpologima staxtopouta

Μήπως δεν χάνεις κιλά γιατί το βράδυ τσιμπολογάς;

Μετά το δείπνο και πριν πάτε για ύπνο, μπορεί να έχετε τη συνήθεια να τσιμπολογάτε κάτι. Αυτό συνήθως δεν συμβαίνει επειδή πεινάτε, αλλά λόγω άλλων παραγόντων, όπως η πλήξη και το άγχος. Όμως, αυτή η συνήθεια μπορεί να οδηγήσει στην κατανάλωση περιττών θερμίδων και στην αύξηση βάρους. Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν, να κόψετε το τσιμπολόγημα και να κάνετε υγιεινές επιλογές.

Καταρχήν μην παραλείψετε το πρωινό και τα ενδιάμεσα σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν τρώτε σωστά όλη την ημέρα, τότε θα νιώθετε χορτάτοι και ενδέχεται να μη τσιμπολογήσετε το βράδυ. Επίσης, μη ξεχνάτε να συμπεριλαμβάνετε στα γεύματα σας τόσο πρωτεΐνη όσο και φυτικές ίνες. Θα πρέπει να καταναλώνετε 2 φλιτζάνια λαχανικά και 2 φλιτζάνια φρούτα την ημέρα, ώστε να νιώθετε κορεσμό μέχρι και τις βραδινές ώρες.

Η έλλειψη ύπνου είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τα επίπεδα της όρεξης σας. Αυτό εξηγεί, γιατί ποθείτε περισσότερο φαγητό το βράδυ, ακόμα και αν έχετε δειπνήσει. Έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι, όσοι στερούνται τον ύπνο, τρώνε περισσότερο σε σχέση με εκείνους που ξεκουράζονται περισσότερες ώρες. Έτσι αν θέλετε να σταματήσετε το βραδινό τσιμπολόγημα, πρέπει να κοιμάστε οχτώ ώρες το βράδυ και να ξυπνάτε ξεκούραστοι.

It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone