11 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

 

23932558_gallery_1450676772_landscape_1450298037_marie_antoinette_overeating.limghandler

11 Τροφές που θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σου μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων

Καινούργιες έρευνες δείχνουν πως οι περισσότερες από εμάς δεν προσλαμβάνουμε την ποσότητα πρωτεΐνης που στην πραγματικότητα έχουμε ανάγκη.
Η συνιστώμενη πρόσληψη πρωτεΐνης σύμφωνα με τον Οργανισμό Υγείας είναι 0,8 g πρωτεΐνης/kg σωματικού βάρους. Ωστόσο νεότερα δεδομένα δείχνουν ότι 1 με 1,2 g είναι ιδανικά για να διατηρηθεί η μυική μάζα, η οποία με την αύξηση της ηλικίας έχει την τάση να μειώνεται.
Ωστόσο αυτό που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι αν συνυπάρχουν άλλες παθήσεις γιατί τότε τα ποσοστά διαμορφώνονται ανάλογα.
Είναι σημαντική η κατανάλωση πρωτεΐνης μέσα στην ημέρα για να προστατέψετε την μυική σας μάζα, ιδίως όταν βρίσκεστε σε διαδικασία απώλειας βάρους. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείτε ενεργό τον μεταβολισμό σας.

Oι περισσότεροι από εμάς θεωρούμε ότι πρωτείνη είναι μόνο το κρέας.
Παρακάτω θα βρείτε και άλλες τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε και την περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη.

large-16

It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone