ΧΑΣΕ ΚΙΛΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ

diaita-staxtopouta

 

Η Διατροφολόγος Έφη Κολοβέρου  μας βοηθάει να χάσουμε βάρος πριν τα  Χριστούγεννα !

Με την εορταστική περίοδο να πλησιάζει και ένα μικρό άγχος για αυτά τα λίγα επιπλέον κιλάκια δειλά δειλά έχει κάνει την εμφάνιση του. Όμως, ο πανικός ποτέ δεν ήταν καλός σύμβουλος, φίλες μου,  αντίθετα αν βάλετε τώρα τον εαυτό σας σε δράση θα μπορέσετε με την κατάλληλη διατροφή, να φτάσετε στο επιθυμητό βάρος μέχρι τις γιορτές και να φορέσετε όλα αυτά τα καταπληκτικά ρούχα που φαντάζεστε. Κάθε πρόγραμμα απώλειας κιλών σε αυτή την εποχή του χρόνου όπου η ήμερα μας είναι υπερβολικά φορτωμένη, πρέπει να είναι απλό, υγιεινό και ισορροπημένο, ώστε να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά χωρίς να  προκαλέσετε προβλήτα στην υγεία σας. Αυτός ήταν και ο λόγος που η Staxtopouta συνάντησε την Κλινική Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Έφη Κολοβέρου που μας συνέστησε μια διατροφή που απευθύνεται σε υγιή άτομα.

diaita

Αν και το πρόγραμμα διατροφής για να έχει άμεσα αποτελέσματα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του καθενός. Η Έφη  όμως δημιούργησε, για τις αναγνώστριες του Staxtopouta, ένα καταπληκτικό πρόγραμμα ισορροπημένης Μεσογειακής Διατροφής,  με κύριους πυλώνες της την κατανάλωση άπαχης πρωτεΐνης ,όπως ψάρια και πουλερικά,  σύνθετων υδατανθράκων, όπως όσπρια, κινόα και κριθαρένια παξιμάδια,  και καλών λιπαρών οξέων, όπως αβοκάντο, ελαιόλαδο και αμύγδαλα.

Η διατροφή  αυτή περιέχει όλους τους τους σωστούς συνδυασμούς που θα βάλουν «φωτιά «στον μεταβολισμό σας.

Πάμε να δούμε την διατροφή:

Διαιτολόγιο 1400 θερμίδων

Προφίλ: Μεσογειακού τύπου (44% υδατάνθρακες, 23% πρωτεΐνη, 33% λίπος)

Πρωινό

• Γιαούρτι 2% (200γ) με 1 κ. γλυκού κοφτό μέλι και 1 κ. σούπας σταφίδες ή

• 2 φρυγανιές 100% ολικής άλεσης μαζί με 2 φέτες τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών και 1 ακτινίδιο  ή

• Γάλα 1.5% (250ml) με 3 κ. σούπας δημητριακά ολικής άλεσης (π.χ. All Bran, λιναρόσπορο, πίτουρο βρώμης, κουάκερ κλπ) και ½ μπανάνα  ή

• Τορτίγια ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, φύλλα μαρουλιού και αυγό βραστό

*Αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, χρησιμοποιείστε γάλα χωρίς λακτόζη

Σνακ

− 1 μπανάνα  ή  2 αχλάδια ή  1 σπιτική μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό

1η  μέρα: Κοτόπουλο φιλέτο ψητό (120γρ) με σαλάτα, 1 κ. σούπας ελαιόλαδο και ρύζι μπασμάτι ή κουσκους ή πλιγούρι (1 φλιτζάνι)

2η  μέρα: Ψάρι λιπαρό ψητό (120γρ) με σαλάτα επιλογής, 1 κ. σούπας ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης (60γρ). Φρούτο

3η  μέρα: Πράσινα φασολάκια (1 μερίδα) με κατσικίσιο τυρί (90γρ) και 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης (60γρ)

4η  μέρα: Φακές (1 μερίδα μέχρι το στεφάνι του πιάτου), κατσικίσιο τυρί (60γρ) και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (30γρ)

5η μέρα :Ντάκος με 3-4 κριθαρένια παξιμάδια, σάλτσα τομάτας, 1 κ. σούπας ελαιόλαδο και κατσικίσιο τυρί (90γρ). Φρούτο

6η  μέρα: Κινόα (1 φλιτζάνι) με σάλτσα από γαρίδες/ ή τόνο (120γρ) και σαλάτα (χωρίς επιπλέον λάδι)

7η  μέρα: Μπιφτέκι ψητό (120γρ) με σαλάτα, 1 κ. σούπας ελαιόλαδο και πατάτα ψητή (150γρ). Φρούτο

*Να προστίθεται 1 κ. σούπας λιναρόσπορος στη σαλάτα σας

Σνακ

− 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα  ή   ½ γιαούρτι 2%  ή  8 αμύγδαλα ωμά ανάλατα

Ελαφρύ βραδινό 

1η  μέρα: Γιαούρτι 2% (200γρ) με 1 κ. σούπας σταφίδες και 12 αμύγδαλα ωμά ανάλατα

2η  μέρα: ½ αβοκάντο με 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (30γρ)

3η  μέρα: Τόνος σε νερό (120γρ) με 1 κριθαρένιο παξιμάδι και σαλάτα με 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο

4η  μέρα: Ομελέτα με 1 αυγό και 2 ασπράδια, λαχανικά, 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (30γρ)

5η  μέρα: Μπρόκολο-κουνουπίδι ελαφρώς βρασμένο με 1 αυγό βραστό, κατσικίσιο τυρί (30γρ) και 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο

6η  μέρα: Γιαούρτι 2% με 1 κ. σούπας blueberries και 8 μισά καρύδια

7η  μέρα: Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών και τομάτα

Σημειώσεις:

Νερό: 6-8 ποτήρια νερό – Σωστές ώρες (αμέσως μετά το ξύπνημα, πριν τα γεύματα και πριν τον ύπνο)

Φυσική Δραστηριότητα: Ζωηρό περπάτημα τουλάχιστον 30 λεπτά – 5 φορές/εβδομάδα

 

Την  Έφη Κολοβέρου   θα την βρείτε :

Λ.Βασ.Αλεξάνδρου 5-7 Αθήνα Χίλτον

τηλ. 213 0332090, 6945040861

 Καθώς και στο Facebook :Έφη Κολοβέρου – NutriClinic

 

It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone