ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Πόσες θερμίδες μπορείς να πάρεις από το Πασχαλινό τραπέζι;Τι πρέπει να προσέξεις;

Το Πάσχα σχεδόν έφτασε και ετοιμαζόμαστε όλοι για ΤΟ τραπέζι. Αρνί ή κατσίκι, κόκκινα αυγά, σοκολατένια αυγά, μαγειρίτσα, τσουρέκια, κουλούρια… Θερμιδική βόμβα ετοιμάζεται να πέσει στη ζωή σου και όλα εξαρτώνται από τις διαθέσεις σου. Είσαι αποφασισμένη να συγκρατηθείς και να προσέξεις αποδεικνύοντας ότι είσαι ένα πραγματικό fit κορίτσι ή θα το απολαύσεις μέχρι τελικής πτώσεως γιατί το Πάσχα είναι μεγάλη γιορτή και δεν θέλεις να καταπιεστείς και μετά βλέπουμε;

Αν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία, αυτό το θέμα θα σε βοηθήσει να απολαύσεις τα πασχαλινά καλούδια με μέτρο και σωστή ενημέρωση, ώστε να αποφύγεις τα παρακάτω (ξέρεις… περιττά κιλά και παντελόνια που στενεύουν). Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Ιωάννα Βλάχου σου δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να μετριάσεις τις συνέπειες.

ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ

Ένα πιάτο μαγειρίτσα περιλαμβάνει: Εντόσθια (συκωταριά, έντερα), ρύζι, αυγά, κάποια λαχανικά, χυμό λεμονιού, φυτικό λίπος ελαιολάδου και μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό μέχρι και 580-600 θερμίδες, αλλά με πολύ μεγάλη περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και ζωικό-κορεσμένο λίπος.

Τα καλά νέα

Το καλό είναι πως τα εντόσθια που περιέχονται στη μαγειρίτσα είναι πλούσια σε αιμικό σίδηρο (εύκολα απορροφήσιμο από τον οργανισμό), καθώς και σε πλήθος βιταμινών όπως, βιταμίνη Α, θειαμίνη (Β1), ριβοφλαβίνη (Β2), βιταμίνη Β12, βιοτίνη και σε φολικό οξύ. Κατανάλωσε λοιπόν με μέτρο και θα ωφεληθείς!

It's only fair to share...Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone