10 τροποι να διωξεις το στρες απο την ζωη σου


Δέκα τρόπους για να διώξετε το στρές απο τη ζωή σας

Όλοι αισθανόμαστε στρεσαρισμένοι, κατά καιρούς. Τα προβλήματα, που αφορούν τα παιδιά, τις ανησυχίες για τα οικονομικά ή απλά ένα αίσθημα ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος μέσα στην ημέρα.Το άγχος μπορεί γρήγορα να μας κυριεύσει και να οδηγήσει σε πιο σοβαρά προβλήματα υγείας.Τα τελευταία χρόνια το στρες έχει συνδεθεί με κρίσεις άσθματος και πιο πρόσφατα, με τον διαβήτη στους άνδρες. Όλες αυτές οι συνθήκες είναι σοβαρές και θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.Με τη βοήθεια από….
 τους εμπειρογνώμονες, Charles Linden – ιδρυτής της μεθόδου Linden για το άγχος, κρίσεις πανικού και την ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και Neil Shah – Διευθυντή του Σωματείου διαχείριση του στρες, έχουν θέσει μαζί ένα κατάλογο με 10-σημεία για την διαχείριση του άγχους, για να σας κρατήσει ευτυχείς και υγιείς.

Συμβουλή  ένα: Να τρώτε καλά
Όταν είμαστε απασχολημένοι, η διατροφή μας είναι συχνά το πρώτο πράγμα, που πλήτετε.Είναι δελεαστικό να χορταίνουμε μόνο με σνακ και πρόχειρο φαγητό για να κερδίσουμε χρόνο, αλλά αυτό ακριβώς θα σας κάνει να νιώσετε χειρότερα σε μακροπρόθεσμη βάση.Με μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή, το σώμα σας θα πάρει ό, τι χρειάζεται για να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε  τις αγχωτικές καταστάσεις και έτσι να έχετε ένα πολύ καλό ύπνο.Η δίαιτα μπορεί να έχει μια δραματική επίδραση στη διάθεση και να δημιουργήσει πιο σοβαρές ψυχικές ασθένειες, όπως η σχιζοφρένεια, που μπορεί να θεραπευτεί επιτυχώς με τροποποίηση της διατροφής.Η εξισορρόπηση των πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπών,είναι αναγκαία για το σώμα και το πνεύμα. Η ισορροπία ζαχάρου στο αίμα παίζει σημαντικό ρόλο στη διάθεση και την ψυχική υγεία, γι ‘αυτό είναι ζωτικής σημασίας να διατηρηθεί ένα υγιές επίπεδο την ημέρα και τη νύχτα για να εξασφαλίσει τα βέλτιστα επίπεδα ενέργειας και το υπόλοιπο μιας καλής νύχτας. «

Συμβουλή δύο: Να κάνετε άσκηση.
Η άσκηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακουφίσει την πίεση. Όταν είστε υπό στρεσόγοννες καταστάσεις, το σώμα σας απελευθερώνει αδρεναλίνη που μπορεί να σας αφήσει ένα περίεργο συναίσθημα. -Δεν βοηθά καθόλου. Ο καλύτερος τρόπος για να αντισταθμιστεί αυτό το συναίσθημα είναι να χύσετε ιδρώτα. Όταν ασκείστε, το σώμα απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλο, το οποίο σας κάνει να αισθάνεστε ευτυχείς – και αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε την αδρεναλίνη, που έχετε σε περίσσευμα. Δοκιμάστε ασκήσεις για να απαλλαγείτε από το στρες στο σώμα σας.Γνωρίζουμε ότι η εξεύρεση χρόνου για την άσκηση μπορεί να είναι δύσκολο, και συχνά ένας πολυάσχολος τρόπο ζωής φέρνει το στρές στο προσκήνιο, αλλά πολύ λίγο θα βοηθήσουν τα πράγματα. Θα μπορούσατε να πάρετε τα παιδιά έξω για έναν βιαστικό περίπατο με το καροτσάκι. Θα μπορείτε να πάτε γρήγορα με αυτή τη δραστηριότητα έτσι ώστε να καεί η περίσσια ενέργεια.

Συμβουλή άγχος τρία: Προϋπολογισμός και διευθέτηση οικονομικών
Οι περισσότεροι από εμάς αισθάνονται την πιστωτική κρίση αυτή τη στιγμή και σε μια μελέτη που διεξήχθη έβγαλε σαν αποτέλεσμα ότι, η οικονομική ανησυχία ήρθε πρώτη.
Έτσι τι μπορείτε να κάνετε, γι ‘αυτό; Λοιπόν, το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τι συμβαίνει με τα οικονομικά σας ανά πάσα στιγμή. Μπορεί να ακούγεται βαρετό, αλλά με βάση ένα μηνιαίο προϋπολογισμό θα αποφύγετε εκείνες τις δυσάρεστες εκπλήξεις που θα στείλετε τα επίπεδα του άγχους σας υψηλά. Σχεδιασμός και προγραμματισμός είναι τα μυστικά για την καταπολέμηση του οικονομικού στρες.

Συμβουλή τέσσερα: Αποδοχή βοήθειας
Είτε είμαστε στη δουλειά ή στο σπίτι, μερικές φορές απλώς πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τα πάντα και να ζητάμε βοήθεια. Δεν θα σας κάνει λιγότερο  πολύτιμη να είστε ρεαλίστριες για το τι μπορείτε και δεν μπορείτε να κάνετε σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, ακριβώς όπως δεν θα σας κάνει λιγότερο μητέρα να ζητήσετε από κάποιον να παρακολουθήσει τα παιδιά για μια ώρα και να πάρετε το σύντροφο σας και να πάτε μια βόλτα.
Πιέζοντας τον εαυτό σας μέχρι το σημείο όπου κι αν είστε πολύ αγχωμένες απλά θα σας κάνουν λιγότερο αποτελεσματικές, σε πράγματα που ήδη κάνετε.

Συμβουλή πέντε: Αποφύγετε την νικοτίνη, το αλκοόλ και η καφεΐνη
Εάν είστε καπνιστής, ο χρόνος που πιθανό να θέλετε ένα τσιγάρο είναι όταν έχετε άγχος, αλλά είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε. Το ίδιο ισχύει και για το ένα οινοπνευματώδες ποτό, ή ακόμα και ένα τσάι ή καφέ!Όλα αυτά τα τρία πράγματα είναι διεγερτικά και έτσι όταν προσπαθείτε να ηρεμήσετε, θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να σας κάνει να αισθάνεστε πιο καταθληπτικά. 

Συμβουλή άγχος έξι: Κοιμηθείτε καλά
Ξέρουμε ότι αυτό είναι ευκολότερο στα λόγια παρά στην πράξη, αλλά  ένας καλό ύπνο είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα επίπεδα του άγχους σας. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για το σώμα σας να λειτουργεί σωστά και αν δεν είναι αρκετός, δεν είναι έκπληξη αν οι δυσκολίες δεν ξεπερνιούνται.
Εάν έχετε μικρά παιδιά κρατώντας σας ξύπνιοι τη νύχτα, δοκιμάστε και πάρτε έναν υπνάκο  όποτε μπορείτε όλη την ημέρα. Μπορεί να μην είναι τόσο ευεργετικό όπως έχοντας έναν αδιάκοπο ύπνο τη νύχτα, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει.Αν είστε στρεσσαρισμένη κατά την εργασία σας μπορείτε να βρείτε λίγο χρόνο για να ξεκουραστεί το μυαλό. Πηγαίνετε στο κρεβάτι νωρίς κάθε βράδυ. Θα εκπλαγείτε πόσο καλύτερα αισθάνεστε στο τέλος της. 

Συμβουλή επτά: Μιλήστε με τους ανθρώπους
Αν είστε πνιγμένοι με την οικογενειακή ζωή σας, μιλήστε με άλλες μητέρες – θα αποτελέσει έκπληξη να ξέρετε ότι οι περισσότεροι γονείς έχουν νιώσει έτσι σε κάποιο σημείο της οικογενειακής ζωής.Αν είστε στρεσσαρισμένη για τα προβλήματα στη δουλειά, μιλήστε με το αφεντικό σας για τις ανησυχίες σας – ή αν αυτό είναι δεν είναι καλή λύση, απευθυνθείτε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας σας. Μπορούν να σας προσφέρουν υποστήριξη και συμβουλές.Η ψυχανάλυση είναι ο καλύτερος τρόπος για να πείτε ό,τι σας απασχολεί αλλά να πάρετε και την σωστή γνώμη ενώς ειδικού.

Συμβουλή οκτώ: Δοκιμάστε τεχνικές χαλάρωσης
Όταν έχετε δοκιμάσει τα πάντα και απλά δεν μπορούν να σας χαλαρώσουν, το ίδιο το γεγονός ότι δεν μπορείτε να ηρεμήσετε, είναι πιεστικό. Μερικές φορές χρειαζόμαστε λίγη βοήθεια και οι τεχνικές χαλάρωσης είναι μια καλή λύση.
Μπορεί να μάθετε yoga ακόμη και διαλογισμό, αυτές οι μέθοδοι είναι εξαιρετικά δημοφιλής και φαίνεται να δουλεύουν.Εάν επιθυμείτε να απολαύσετε χαλάρωση τον εαυτό σας σε αυτό, τότε υπάρχουν πολλά CDs χαλάρωσης. 

Συμβουλή άγχος εννιά: Διάσπαση της προσοχής
Ένας άλλος τρόπος να μειωθούν τα επίπεδα του άγχους σας είναι να πάρετε το μυαλό σας, από αυτό που σας προκαλεί ανησυχία. Παζλ και παιχνίδια όπως το Sudoku και σταυρόλεξα είναι ιδανικές λύσεις δεδομένου ότι απαιτούν την πλήρη συγκέντρωσή σας και το μυαλό δεν περιπλανιέται πίσω στα πράγμα που σας φορτίζουν αρνητικά.

Συμβουλή άγχος δέκα: Γνωρίστε τα όριά σας
Κανένας από εμάς δεν είναι υπεράνθρωπος και δεν έχει σημασία πόσο πολύ σας αρέσει να το παραδεχτείτε, έχουμε όλοι τα όρια μας και αυτό θα πρέπει να αναγνωριστεί. Είναι σημαντικό για τη μελλοντική υγεία σας  να συνειδητοποιείτε  ότι κάτι σας πιέζει πάρα πολύ. Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε ένα βήμα πίσω όταν αισθάνεστε ότι τα πράγματα βγαίνουν εκτός ελέγχου και να πείτε «αυτό είναι αρκετό».
Ξέρουμε ότι όλα αυτά είναι μερικές φορές πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη, αλλά με τη χρήση όλες τις συμβουλές που έχουμε προτείνει και την αναγνώριση των καταστάσεων και των συναισθημάτων στον εαυτό σου σημαίνει ότι τα επίπεδα του άγχους σας βρίσκονται σε άνοδο, θα πρέπει πραγματικά να είναι σε θέση να βοηθήσετε τον εαυτό σας.

Πηγή :beu.com.cy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *