8 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΤΡΩΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΥΓΙΕΙΕΝΕΣ

large-4οειζ

 

8 Τροφές που τις τρώμε γιατί τις θεωρούμε υγιεινές

Πιείτε πορτοκαλάδα αλλά μην αγοράσετε έτοιμο χυμό. Κόψτε μια σαλάτα αλλά αποφύγετε να την αγοράσετε έτοιμη. Ελέγξτε δυο φορές το πακέτο των δημητριακών που αγοράζετε και προτιμήστε να φτάξετε μόνοι σας τα smoothies που χρησιμοποιείτε ως σνακ. Μικρές συμβουλές για να δοκιμάσετε πραγματικά υγιεινά  τρόφιμα…

Ιδού η λίστα με τα τρόφιμα που θεωρούμε υγιεινά αλλά δεν είναι:

Χυμός: ΄Αλλο να στύψιεις μερικά (προσοχή, όχι υπερβολή…) πορτοκάλια και να πιείς μια ωραιότατη φυσική πορτοκαλάδα, κι άλλο να αγοράσεις έτοιμο χυμό από το σούπερ – μάρκετ. Όσοι χυμοί αναφέρουν τη λέξη «φρουτοποτό» στη συσκευασία τους δεν περιέχουν καθόλου φρούτα παρά μόνο ζάχαρη. Όσοι χυμοί έχουν την αναφορά «100% φυσικός χυμός» περιέχουν λιγότερες φυτικές ίνες και «ευαίσθητες» βιταμίνες, όπως η βιταμίνη C. Η συμβουλή των ειδικών είναι να καταναλώνουμε φρούτα κι όχι το χυμό τους – ει δυνατόν με τη φλούδα.

Έτοιμες σαλάτες: Οι σαλάτες είναι συχνά η επιλογή του μεσημεριανού γεύματος για πάρα πολλούς ανθρώπους που προσέχουν την υγεία τους Ό,τι περιέχει τη λέξη σαλάτα, όμως, δεν είναι απαραίτητα υγιεινό και χαμηλό σε θερμίδες. Πολλές έτοιμες σαλάτες περιέχουν dressings με βάση τη μαγιονέζα, με αποτέλεσμα η σαλάτα αυτή να έχει πολλές θερμίδες και πολλά λιπαρά. Η ιδανική λύση είναι να φτιάξεις τη δική σου σαλάτα. Επίλεξε άφθονα λαχανικά εποχής, άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα, τυρί cottage) και ως «dressing» πρόσθεσε ελαιόλαδο, λεμόνι, ξίδι και μουστάρδα. Επίσης, αντί για σαλάτα του Καίσαρα, δοκιμάστε μια πράσινη σαλάτα, με ντομάτες, αγγούρια, σπανάκι, πιπεριές, και ξίδι βαλσάμικο!

Γιαούρτι: Είναι πολύ καλή τροφή. Υπάρχει, όμως, έλεγχος των συστατικών; Προτιμήστε να συνδυάσετε το γιαούρτι με νιφάδες βρώμης, αποξηραμένα φρούτα ή ξηρούς καρπούς. Επίσης, μπορείτε να το φάτε με σπόρους κολοκύθας ή 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένα καρύδια και να προσθέσετε 1 κουταλάκι κανέλα. Επίσης προσοχή στα επιδόρπια γιαουρτιού: δεν είναι γιαούρτια. Συνήθως περιέχουν φρούτα, μέλι ή δημητριακά, αλλά αυτά δεν τα καθιστούν ιδανικές επιλογές. Ο λόγος είναι ότι εκτός από τα παραπάνω, περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης για βελτίωση της γεύσης.

Σάντουιτς: Τα περισσότερα δεν είναι καθόλου υγιεινά και έχουν ένα πάρα πολλές θερμίδες, ακόμη κι όταν είναι μικρά. Δοκιμάστε να φτιάξετε ένα σάντουιτς μόνοι σας (πάντα το σπιτικό είναι και καλύτερο) χωρίς σάλτσες και τηγανιτές πατάτες. Αν θέλετε να είναι χορταστικό, προσθέστε μικρά κομμάτια μπριζόλα κόντρα φιλέτο με αρκετά λαχανικά.

Καφές : Ο καφές δεν έχει θερμίδες, αλλά, το ίδιο δεν ισχύει αν προσθέσετε γάλα, ζάχαρη και τα λοιπά…

Smoothies: ΄Οχι δεν είναι το ιδανικό σνακ, εκτός κι αν φτιάχνονται από γάλα χαμηλό σε λιπαρά και φρούτα. Πολλά smoothies του εμπορίου όμως έχουν πρόσθετη ζάχαρη και ίσως κρέμα για να βελτιώσουν τη γεύση. Και πάλι η καταλληλότερη λύση θα είναι να το φτιάξει κανείς μόνος του.

Μπάρες δημητριακών: Υπάρχει τεράστια ποσότητα ζάχαρης σε πολλές απ’ αυτές. Αν σας φαίνονται λίγες οι θερμίδες που αναγράφονται στο πακέτο, αυτό δεν έχει να κάνει με τα συστατικά τους αλλά με το μέγεθός τους. Καλύτερα, λοιπόν, να ελέγχει κανείς την ετικέτα του πακέτου που συμπεριλαμβάνονται.

Δημητριακά πρωινού: Μόνο αν επιλέξετε δημητριακά με υψηλό περιεχόμενο σε ολικής άλεσης σιτάρι και μικρή ποσότητα ζάχαρης θα είστε σίγουροι ότι έχετε κάνει τη σωστή επιλογή Τα υπόλοιπα είναι μάλλον δημητριακά – παγίδες.

Δείτε επίσης: Μην χάνεις χρόνο  φτιάξε  μόνη σου το θαυματουργό λάδι κατά της  κυτταρίτιδας

Πηγή:thetoc.gr